Ze świata firm

Przemysł spożywczy wspiera walkę z otyłością

Producenci żywności coraz chętniej organizują dla konsumentów imprezy sportowe i zapraszają ich do punktów porad dietetycznych. Tego rodzaju prozdrowotna działalność jest odpowiedzią na problem otyłości wśród Polaków.Branża spożywcza, która ma wpływ na przyzwyczajenia żywieniowe konsumentów, prowadzi walkę z otyłością. „Przede wszystkim dajemy konsumentowi wybór, oferując również produkty o obniżonej kaloryczności. Prowadzimy też działania informacyjne – każdy produkt jest opatrzony etykietą, z której można dowiedzieć się o jego składzie i liczbie kalorii – a także edukacyjne. Udzielamy np. bezpłatnych porad żywieniowych. Ponadto zachęcamy do zdrowego i aktywnego życia: organizujemy szereg imprez sportowych i przekonujemy do uprawiania sportu” – mówi serwisowi infoWire.pl Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych z Coca-Cola HBC Polska.Ponad połowa Polaków waży za dużo – wynika z badań przeprowadzonych przez Centrum Badania Opinii Społecznej. „Otyłość jest problemem kompleksowym. Główne czynniki, które ją powodują, to brak ruchu oraz odżywianie się

Producenci żywności coraz chętniej organizują dla konsumentów imprezy sportowe i zapraszają ich do punktów porad dietetycznych. Tego rodzaju prozdrowotna działalność jest odpowiedzią na problem otyłości wśród Polaków.

Branża spożywcza, która ma wpływ na przyzwyczajenia żywieniowe konsumentów, prowadzi walkę z otyłością. „Przede wszystkim dajemy konsumentowi wybór, oferując również produkty o obniżonej kaloryczności. Prowadzimy też działania informacyjne – każdy produkt jest opatrzony etykietą, z której można dowiedzieć się o jego składzie i liczbie kalorii – a także edukacyjne. Udzielamy np. bezpłatnych porad żywieniowych. Ponadto zachęcamy do zdrowego i aktywnego życia: organizujemy szereg imprez sportowych i przekonujemy do uprawiania sportu” – mówi serwisowi infoWire.pl Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych z Coca-Cola HBC Polska.

Ponad połowa Polaków waży za dużo – wynika z badań przeprowadzonych przez Centrum Badania Opinii Społecznej. „Otyłość jest problemem kompleksowym. Główne czynniki, które ją powodują, to brak ruchu oraz odżywianie się niezgodnie z zaleceniami żywieniowymi. Powszechna jest błędna opinia, że wyeliminowanie jednego czynnika odmienni rzeczywistość. Tylko całościowe i długoterminowe działania, przy zaangażowaniu biznesu, polityki oraz organizacji pozarządowych, mogą rozwiązać problem” – podkreśla ekspertka.


dostarczył infoWire.pl

  • Przemysł spożywczy wspiera walkę z otyłością
A to już wiesz?  Nowa kampania promująca Pregna250 DHA

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy